Mijn account en gegevens

Bestelinformatie > Veelgestelde vragen > Mijn account en gegevens

Ik heb geen account. Hoe kan ik deze aanmaken?

U kunt alleen kaarten kopen op onze website als u een persoonlijk account hebt. Hiervoor vult u het aanmeldformulier zo compleet mogelijk in en maakt u uw account aan. Vervolgens kunt u uw registratie bevestigen via een bevestigingsmail die u ontvangt in uw inbox.

Hier kunt u een account aanmaken.

 

Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat kan ik doen?

Klik hier om uw wachtwoord te veranderen. U kunt uw e-mailadres invullen en ontvangt hierna een e-mail met een link om een nieuw wachtwoord in te kunnen stellen. Volg de instructies in deze mail en log daarna opnieuw in op onze website om uw kaarten te bestellen.

Hoe geef ik een adreswijziging door?

Adreswijziging doorgeven? Dat kan binnen uw eigen accountomgeving. Indien dit niet lukt, dan kunt u ook een mail sturen naar info@wilminktheater.nl of contact opnemen met onze kassa.

Hoe kan ik mij afmelden voor de nieuwsbrief?

U vindt de afmeldknop onderaan de mails die u van ons ontvangt.